Oi oi miten olenkaan viime päivinä kohdellut ääntäni kaltoin.

Olen opastanut uhraamatta ajatustakaan sille, miten ääntä pitäisi käyttää.

Olen pukeutunut miten on lystittänyt, kovastikaan miettimättä mitä lämpömittari sanoo.

Olen ansiokkaasti vältellyt liikuntoa, kuntoilua ja raitista ulkoilmaa.

Olen viettänyt miltei 24 tuntia risteilyaluksella, kokolattiamattojen ja koneellisen ilmastoinnin piirittämänä. Juonut ihan riittävät määrät alkoholijuomia ja kahvia ja riittämättömät määrät vettä. Olen hoilottanut tanssilattialla bändin mukana Bon Jovia ja muita helmiä. Nukkunut liian vähän.

Olen laulanut bussissa finnhitsejä ja käynyt keskusteluja muutaman metrin päässä big bandeista. Juonut vähän lisää alkoholijuomia. Ja kahvia.

Kivvaa on ollut, mutta nyt kroppa sanoo väsy väsy ja kurkku sanoo kraaps kraaps.

Kalenteri sanoo, että kuoroharjoituksiin mars. Oi oi, taitaa mennä treenit kuunteluoppilaana tällä kertaa.